Gyakran ismételt kérdések
Nem működik az alkalmazás? Mit kell tennem?
Első lépésként nézzétek meg, hogy a csapatban van-e másik telefon amelyen működik az alkalmazás. Csapatonként egyetlen készülék elegendő, ugyanis az app csak az elrejtett virtuális tárgyak felfedezésére szolgál. Ha nincs olyan telefon amin működik az app, akkor a Megbízás és a Varázsvilág I. játékok esetén eléred az app mentes verziót, ha bejelentkezel a vásárláskor megadott adatokkal a cityescape.hu oldalon és tekerj le az oldal aljára a játék információknál.
Hogyan kell elindítani a játékot?
Jelentkezz be a CityEscape.hu oldalon a vásárláskor megadott adatokkal, majd válaszd ki a megvásárolt játékot. Itt találod az összes szükséges információt, az induláshoz. Kérjük figyelmesen olvasd el az információkat!
Hogyan kell beváltani az ajándékutalványt?
Amennyiben az utalványod jobb felső sarkában egy 4 jegyű számot látsz kérjük küldd el nekünk emailben az info@cityescape.hu oldalra és kollégáink aktiválják neked a játékot. Ha a jobb felső sarokban egy kuponkódot látsz, akkor menj a cityescape.hu oldalra, tedd kosárba a megfelelő játékot és használd a kuponkódot. Majd töltsd ki az adatokat és létre is jön a játékhoz szükséges fiókod.
Mi történik rossz idő esetén?
A játékot akkor játszátok le amikor kedvetek van. Tehát rossz idő esetén sem kell aggódnotok.
Mennyi időnk van lejátszani a játékot?
A játéknak nincs időkorlátja. Ha esetleg elfáradtatok, később is bármikor újrakezdhetitek a kalandot.
Egyébként a játék 70 – 120 perc alatt játszható le.
Hogyan tudom megvásárolni a játékot?
Egyszerűen csak kattints a Játékoknál található “Kosárba teszem” gombra töltsd ki a számlázási adatokat és már készen is vagy.
Milyen fizetési módok vannak?
Jelenleg bankkártyával és banki átutalással tudjátok kiegyenlíteni a játék összegét.
Milyen telefonokkal kompatibilis a játék?
A telefon kompatibilitási listát itt éred el: https://www.cityescape.hu/telefon-kompatibilitasi-lista/