Gyakran ismételt kérdések

Hogyan kell elindítani a játékot?

Jelentkezz be a CityEscape.hu oldalon a vásárláskor megadott adatokkal, majd válaszd ki a megvásárolt játékot. Itt találod az összes szükséges információt, az induláshoz. Kérjük figyelmesen olvasd el az információkat!

Kaptam egy utalványt, vagy kupont, hogy tudom beváltani?

A menüben válaszd ki a “Kuponbeváltás” menüpontot.

Hogyan kell beváltani az ajándékutalványt?

Amennyiben az utalványod jobb felső sarkában egy 4 jegyű számot látsz kérjük küldd el nekünk emailben az info@cityescape.hu oldalra és kollégáink aktiválják neked a játékot. Ha a jobb felső sarokban egy kuponkódot látsz, akkor menj a cityescape.hu oldalra, tedd kosárba a megfelelő játékot és használd a kuponkódot. Majd töltsd ki az adatokat és létre is jön a játékhoz szükséges fiókod.

Mi történik rossz idő esetén?

A játékot akkor játszátok le amikor kedvetek van. Tehát rossz idő esetén sem kell aggódnotok. 

Mennyi időnk van lejátszani a játékot?

A játéknak nincs időkorlátja. Ha esetleg elfáradtatok, később is bármikor újrakezdhetitek a kalandot.
Egyébként a játék 70 – 120 perc alatt játszható le.

Hogyan tudom megvásárolni a játékot?

Egyszerűen csak kattints a Játékoknál található “Kosárba teszem” gombra töltsd ki a számlázási adatokat és már készen is vagy. 

Milyen fizetési módok vannak?

Jelenleg bankkártyával tudjátok kiegyenlíteni a játék összegét.

Milyen telefonokkal kompatibilis a játék?

A játék minden okostelefonnal kompatibilis. Kizárólag internetelérésre van szükség a játékhoz.

Egyedül a Jumanji játékhoz van szükség applikációra. A telefon kompatibilitási listát ehhez a játékhoz itt találod: https://www.cityescape.hu/telefon-kompatibilitasi-lista/