A kígyó
Nagyszerű, ám csak óvatosan! Most hallgassátok meg mit mond és küldjétek el nekem a megoldást!


SEGÍTSÉGEK
Több szinten férhettek hozzá a segítségekhez, mint egy valódi szabadulós játékban, A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.
FONTOS: amennyiben egy részét már megoldottátok a feladatnak, akkor is az első szintű segítség megnyitásánál kezdjetek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂
Kiindulópont
Segítség 1. szint
Kiindulóponton puzzle
Segítség 1. szint
Rakjátok ki a puzzlet, majd a puzzlen kövessétek végig az útvonalat.
Segítség 2.
Sétáljátok végig az útvonalat.
Piton professzor
Segítség 1. szint
Használjátok a varázsvilág funkciót és pásztázzátok át a térképen jelölt területet!
Segítség 2. szint
Ha megtaláltátok Piton professzort nézzétek meg a videót és küldjétek el Hermionenak, hogy milyen tárgyat rajzol le a fehér pont a videóban.
Megoldás
Küldjétek el Hermionenak, hogy "kulcs".
Bájital
Segítség 1. szint
Használjátok az applikáció megfelelő funkcióját a jelzett helyen a szobor feliratánál! (Markovits Iván mellszobor)
Segítség 2. szint
Ha megtaláltátok a receptet, annak megfelelően az üstbe kell helyezni az összetevőket. Érintsétek meg az összetevőket a megfelelő sorrendbe, hogy az üstbe kerüljenek.
Megoldás
sorrend: három kis tojás, narancssárga üvegcse, zöld üvegcse, sárga üvegcse, és az utolsó,ami kimaradt. 🙂
Varázsigék
Segítség 1. szint
Következő instrukciók szerint A Varázslat funkciót kell használnotok szobor címerein (Mátyás király szobra). Három címerre lesz csak szükségetek.
Segítség 2. szint
Mindegyik szobornál ugyanazon varázspálcát láthatjátok viszont mindegyiknél más varázslatot hajtottak végre a pálcán, az egyiken növekszik a pálca, a másikon emelkedik stb…
Segítség 3. szint
keressétek meg melyik varázslatot hajtották végre a pálcákon. Pl. az egyiknél növekszik, így az lesz a Felixempra. A hozzá tartozó szám pedig a :9
Segítség 4. szint
A három varázslat: Felixempra, Wingardium leviosa, Trugio! viszont itt a sorrend még nem megfelelő, mert nektek nehézség szerinti sorrendben kell elküldenetek a könnyűtől a nehézig a hozzájuk tartozó számokat!
Megoldás
479
A levelek
Segítség 1. szint
Amint megtaláltátok a térképen jelzett helyszínt használjátok a már jól ismert alkalmazást.
Láthattok 3 levelet. Mindhármon más-más információ. Mi az ami nem stimmel rajta, vagy kiolvasható belőlük?
Segítség 2. szint
Pl. A III. as számú levélen láthattok kiemelt betűket, kiolvashattok belőle valamit?
A II. oldalon vajon a mondatok kezdőbetűi mit adnak ki?
Az I. oldalon vajon miért hibásak bizonyos betűk?
Segítség 3. szint
Az I. oldalon javítsátok ki a hibás betűket, mintha helyesek lennének, így mit olvastok össze belőlük?
Megoldás
293
A kígyó
Segítség 1. szint
El kell jutnotok a megfelelő helyre, majd használni az alkalmazás Varázsvilág funkcióját és átnézni a területet a kamerán keresztül! Keresnetek kell egy kígyót.
Segítség 2. szint
Hallgassátok meg mit mond számotokra a kígyó rákoppintva a hangszóró ikonra. Kaptatok egy táblázatot is, mellyel megfejthetitek az üzenetet!
Megoldás
megoldás: fquni
Horcrux
Segítség 1. szint
A megadott területen használjátok az appot és a telefon kameráján keresztül nézve pásztázzátok át a környéket!
A Horcrux helye telefononként minimálisan eltérhet, így amennyiben több telefonra is letöltöttétek az alkalmazást célszerű többen a nyomába eredni!
Megoldás
Dumbledore órája,

Kiinduló pont
Itt kezdődik a játék.
A bájital
Ezen a helyen egy receptet fogtok találni és el kell készítenetek egy bájitalt.
Varázslatok
Ősi mágusok kedvenc varázslatai (a Hunyadiak szobrát kell keresnetek)
Levelek
Titkos levelek, amelyek valóban titkot rejtenek
A kígyó
Egy hatalmas mágikus lény, akivel beszélgetnetek kell